

| Sat | Početak sata | Kraj sata |
| 0. | 7:15 | 7:55 |
| 1. | 8:00 | 8:45 |
| 2. | 8:50 | 9:35 |
| 3. | 9:40 | 10:25 |
| Veliki odmor | ||
| 4. | 10:45 | 11:30 |
| 5. | 11:35 | 12:20 |
| 6. | 12:25 | 13:10 |
| 7. | 13:15 | 14:00 |
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Hrvatski zavod za javno zdravstvo, u okviru Nacionalnog programa Živjeti zdravo,
organizira obilježavanje Tjedna školskog doručka na nacionalnoj razini. Tim se povodom, od 13. do 17. listopada 2025., i naša škola uključila u aktivnosti kojima se promiče važnost redovitog i zdravog doručka.
Učenici 4. i 5.b razreda, zajedno s učiteljicom engleskog jezika Zdravkom Koljatić i
učiteljicom Brankom Šesnić krenuli su na posebno i ukusno putovanje – „Doručkom oko svijeta“.

Na edukativan i zabavan način učenici su naučili kako izgleda jutarnji obrok u različitim dijelovima svijeta. Saznali su što se doručkuje u Americi, Velikoj Britaniji, Italiji, Francuskoj, Japanu pa čak i Sjevernoj Koreji, uspoređujući prehrambene navike s onima u Hrvatskoj.
Posebno iznenađenje bio je i gost iz Njemačke, koji je učenicima približio njemačku kulturu doručkovanja i time dodatno obogatio ovo zanimljivo putovanje.
Veliku zahvalnost upućujemo našoj kuharici Tini Klapež, koja je pomogla u pripremi i provođenju aktivnosti te se pobrinula da sve bude i zdravo i ukusno.
Zahvaljujem se i roditeljima učenika, koji su kod kuće zajedno s djecom pripremili razne ukusne poslastice i tako doprinijeli da naše putovanje svijetom doručaka bude što zanimljivije i bogatije.
Učenici su pokazali izrazito znanje u engleskom jeziku – izrađivali su plakate i postere na engleskom jeziku, koje su potom i prezentirali pred razredom. Na taj su način povezali učenje jezika s kulturom, gastronomijom i kreativnim izražavanjem.
S velikim su entuzijazmom sudjelovali u svim aktivnostima – izrađivali su hranu, prezentirali svoja saznanja i, naravno, uživali u kušanju raznovrsnih doručaka.
Djeca su izrazila zadovoljstvo i veselje zbog sudjelovanja u projektu te se vesele budućim sličnim aktivnostima u kojima će ponovno moći pokazati svoju kreativnost, znanje i timski duh.
Ovim projektom učenici su, osim što su proširili svoje znanje o kulturama svijeta, naučili i koliko je važno započeti dan zdravim i nutritivno bogatim doručkom.
