Sat | Početak sata | Kraj sata |
0. | 7:15 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | ||
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Veliki lov na biljke (The Great Plant Hunt) edukativni je projekt Ekoškola i Toyote. Organizatori projekta su Zaklada za odgoj i obrazovanje za okoliš (Foundation for Environmental Education - FEE) i Toyota Motor Europe zajedno s The Royal Botanic Gardens, Kew te nacionalnim koordinatorima programa Ekoškole u zemljama sudionicama. Projekt je usredotočen na biološku raznolikost s posebnim naglaskom na biljkama i njima pridruženim vrstama. Veliki lov na biljke namijenjen je djeci u dobi od 5 do 11 godina, a glavni cilj projekta je obrazovati djecu o biološkoj raznolikosti, njenoj važnosti, te ih poticati na pozitivno djelovanje.
U školskoj godini 2016./2017. sudjelovalo je 64 780 djece i učenika i 616 odgojno-obrazovnih ustanova iz 15 europskih zemalja, uključujući i 8 hrvatskih Ekoškola. U ovoj školskoj 2017./18. godini sudjelovati će i 50 Ekoškola iz Hrvatske, posredstvom Udruge Lijepa Naša, nacionalnog koordinatora za Ekoškole u Hrvatskoj.
Mrav, lastavica i lastin rep
Učenici Osnovne škole Bol s otoka Brača zajedno s učiteljicama Meri Biliš, Nadom Okmažić i Marinom Soljačić započeli su pravu avanturu. Najmlađi su proučavali mrave, drugaši lastavice, a trećaši su ih slijedili sa lastinim repom.
Učenici prvog razreda, Darwinovi pronalazači, promatrali su mrave u školskom vrtu (masliniku), te ih je posebno razveselila potraga za mravinjacima. Od plastelina su izrađivali figure mrava. Nekolicina se okušala i u crtanju.
Darwinovi mislioci, učenici drugog razreda, izrađivali su edukativni plakat o lastavici, te su napravili kratki i poučni igrokaz o lastavici Također, izrađivali su figure lastavice, bojali i lijepili na karton i štapiće, tako da su i bolske lastavice mogle poletjeti prema vama.
Učenici trećeg razreda, Darwinovi sakupljači, su proučavali kukca lastin rep. Od prikupljenog starog papira izrađivali su raznobojne lastine repove i njihova stabla.