Sat | Početak sata | Kraj sata |
0. | 7:15 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | ||
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici osmog razreda Osnovne škole Bol, u pratnji razrednice Martine Zlendić i
učiteljice Lucije Špacal, sudjelovali su u projektu u organizaciji Ministarstva branitelja, pod čijom je nadležnošću Javna ustanova Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar, naziva „Posjet učenika osmih razreda Vukovaru“.
Prvoga dana posjeta, u jutarnjim satima, za učenike je bilo organizirano predavanje pod nazivom Domovinski rat i Bitka za Vukovar, a nakon toga obilazak izložbenog prostora Memorijalnog centra Domovinskog rata. Tema predavanja je bio Vukovar prije rata i Vukovar za vrijeme devedeset dana napada, koji su na kraju doveli do njegovog pada i smrtnih stradanja. U poslijepodnevnim satima, za učenike je bio organiziran obilazak Muzeja Vučedolske kulture, Gradskog muzeja Vukovar koji se nalazi u prostorima dvorca Eltz, i crkve sv. Filipa i Jakova. Nakon obilaska, učenici su se hrabro popeli na najprepoznatljiviji simbol grada Vukovara, Vukovarski vodotoranj s kojeg se pruža prekrasan pogled na sam grad Vukovar, Dunav i okolicu.
Drugog dana boravka u Vukovaru učenici su posjetili Spomen-dom hrvatskih
branitelja na Trpinjskoj cesti, Kukuruzni put – Put spasa, Mjesto sjećanja
„Vukovarska bolnica 1991.“, stradali Velepromet i Borovo Commerce, Memorijalno groblje žrtava iz Domovinskog rata, Spomen-dom Ovčara, te masovnu grobnicu na Ovčari.
Posjet je bio organiziran uz stručno vodstvo, zahvaljujući kojem su učenici spoznali tragične posljedice pada grada, ali i veliko značenje grada za obranu cijele Hrvatske. Znanje dobiveno učenjem na terenu postaje trajan zalog za budućnost bez ukradenog djetinjstva, mladosti i mirnog života u starosti.