Sat | Početak sata | Kraj sata |
0. | 7:15 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | ||
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
U četvrtak 14. svibnja na poziv ravnatelja Instituta za jadranske kulture i melioraciju krša na Duilovu, dr. sc. Slavka Perice i dr. sc. Frane Strikića, učenici od 5. do 8. razreda u pratnji predmetnih učitelja iz biologije, engleskog i hrvatskog jezika povijesti i informatike posjetili su Institut. Topao doček priredili su nam dr. sc. Tomislav Radić i dipl. ing. Tatjana Klepo, a zatim smo uz stručno vođenje i zanimljivo i poučno izlaganje dipl. ing. Tatjane Klepo i dr. sc. Mirelle Žanetić razgledali laboratorije za molekularno istraživanje i kemijsku analizu i kontrolu kvalitete prehrambenih proizvoda (voća, povrća, vina i ulja). Nakon kušanja ulja u senzornom laboratoriju, spustili smo se u vinski podrum gdje nas je ljubazno ugostila znanstvena suradnica i upoznala s različitim sortama vinove loze i njihovim uzgojem.
Sljedeća destinacija bilo je Gradsko kazalište mladih s predstavom Heidi gdje su se učenicima viših razreda i nastavnicima pridružili učenici trećeg razreda sa svojom učiteljicom. Ova divna priča o veseloj bosonogoj djevojčici koja je ostala bez roditelja i odrasla uz djeda u Alpama skoro 150 godina pronalazi put do dječjih srca. Osim optimizma i entuzijazma koje spisateljica Johanna Spyri opisuje kroz djevojčicu Heidi, ova predstava veliki naglasak daje i kultiviranju ljubavi prema prirodi i povratak prirodnom načinu života, što je vrlo važno za današnju djecu koja sve češće svoje slobodno vrijeme, umjesto u prirodi, provode pred računalom ili televizorom. U današnje vrijeme, kada su materijalistički pristup i fenomen otuđenosti čest simptom među odraslima i nezdravi okvir u kojem mnoga djeca odrastaju, ova je priča posebno aktualna i potrebna jer preporuča posvećenost prijateljstvu i potrebu da ljubav prema životu, zdravlje i vitalnost crpe iz ljepote prirode i raznolikosti biljaka i životinja, jer je to način da im djetinjstvo bude rezervoar sreće koji će koristiti cijeli život.
Posjetom Prirodoslovnom muzeju priveli smo boravak u Splitu svom završetku. Učenici su sudjelovali na zabavnoj radionici o kukcima koju je vodio mr. sc. Bože Kokan, razgledavali stalni postav zoološke zbirke morskih beskralježnjaka i kralježnjaka i umjetno izrađenu špilju uz stručno vođenje kustosa muzeja prof. Sanje Vrgoč i dip. ing. Josipa Bobana. Umorni, ali sretni i zadovoljni viđenim i naučenim uputili smo se katamaranom za Bol, s nestrpljenjem iščekujući još jedan izvanučionički dan.
Katarina Carević