Sat | Početak sata | Kraj sata |
0. | 7:15 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | ||
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Povodom obilježavanja „Svjetskog dana knjige“ i manifestacije Festivala znanosti 2016, u petak 22. travnja održana je integrirana izvanučionička nastava u Splitu s učenicima 5.,6.,7. i 8. razreda naše Škole. Učenici su u pratnji predmetnih učiteljica iz hrvatskog jezika i kemije posjetili Gradsku knjižnicu „Marko Marulić“ gdje im je na zabavan i poučan način knjižničar GKMM-a dočarao ulogu i važnost knjižnice, te ih proveo kroz odjele središnje knjižnice. Nakon toga učenici i učitelji su u Prirodoslovnom muzeju odslušali predavanje ing.biologije mora gđe. Šimić o čaroliji „Zlatnog reza“ kao matematičkom pojmu koji se vrlo često javlja i u prirodi. Pomoću „božanske proporcije“ učenici mogu uočiti koliko je geometrija isprepletena s prirodom i svakodnevnim životom. Drugo zanimljivo predavanje naziva „Pigmenti iz prirode“ prikazalo je povijest napretka slikarskog umijeća povezanog uz napredak dobivanja boja iz prirode, a prvi dokumenti slikarske aktivnosti sežu iz paleolitika. Nakon predavanja viši kustos muzeja mr. sc. Kokan proveo nas je kroz stalni postav zbirke školjkaša, puževa i koralja obitelji Bakotić i kroz staru i vrijednu zbirku kukaca kornjaša dr. Karamana s kraja 19-og stoljeća. Oko 1/3 primjeraka od 35.000 prepariranih kukaca Karamanove zbirke potječe iz Hrvatske (uglavnom Dalmacija, otoci Brač i dr.), a ostali su iz više od 30 europskih zemalja. Učenici su posjetili i izložbu „Tko su lesepsijski migranti“ i uz zanimljivu priču mr. sc. Kokana saznali o fenomenu jednosmjernog i uspješnog napredovanja različitih vrsta riba iz Crvenog mora kroz Sueski kanal u istočni dio Sredozemnog mora.
Sljedeća destinacija bio je Etnografski muzej. U kojim se prilikama ukrašavalo, što se htjelo istaknuti kićenjem te koje su razlike između nakita kojeg su nosili stanovnici jadranskog priobalja i otoka te Dalmatinske zagore, učenici su saznali tijekom stručnog vođenja kustosice Jakšić kroz muzejski postav, gdje su izloženi vrijedni primjerci tradicijskog nakita i nošnji. Upravo su ti odabrani predmeti poput ukrasnih igala za kosu, privjesaka, rećina, prstenja i botuna, bili osnova za rad tijekom kreativne radionice na kojoj su učenici izrađivati vlastiti nakit.
Posjetom Gradskom kazalištu mladih gdje su se učenicima 5. i 6. raz. pridružili učenici 7. i 8. raz. priveli smo boravak u Splitu svom završetku. Gledanje i sudjelovanje u interaktivnoj i zabavnoj kazališnoj predstavi „Kako izbjeći zombi apokalipsu“ naročito je bila prikladno za sve one koji su do sada smatrali kazalište dosadnim medijem, to je bio dokaz da kazalište može biti uzbudljivije od video igrice.