preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bol

Login
ŠKOLSKO ZVONO

Sat Početak sata Kraj sata
0. 7:15 7:55
1. 8:00 8:45
2. 8:50 9:35
3. 9:40 10:25
  Veliki odmor  
4. 10:45 11:30
5. 11:35 12:20
6. 12:25 13:10
7. 13:15 14:00
BOLSKI REPORTERI

INFORMACIJE

      

Priloženi dokumenti:
Informacije Bol 2023-2024.pdf

Tražilica
E-Dnevnik

E- savjetovalište

              

         

Pitaj! Ne skitaj!

CINT SDŽ

EDIT CodeSchool

EDIT CodeSchool
SafetyNet

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 11. 2014.

Ukupno: 183708
Anketa
Kako vam se sviđa web www.skole.hr?




Arhiva dokumenata
EKO ŠKOLA

VELIKI LOV NA BILJKE

Mi jedemo odgovorno

 

Obrazovanje

Vremenska prognoza

GEOGRAFIJA

 

 

 

 

 

 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Što roditelji trebaju naučiti svoje prvašiće
Autor: Merica Biliš, 5. 9. 2017.

Najdublji utjecaj na učenike ostavljaju roditelji i njihov odnos prema drugima. Roditelj je djetetu glavno mjerilo za razlikovanje dobra i zla, a svojim primjerom potiče dijete na slobodu i kreativno razmišljanje


Učenik koji kreće u školu, u prvi razred, donosi sa sobom slike svog doma, zajednice, vrtića i prijatelja s kojima se druži. Vidljivo je u razredu da je najdublji utjecaj na učenike ostavio roditelj, ili oba, i njihov odnos prema drugima. Roditelj je djetetu glavno mjerilo za razlikovanje dobra i zla. Roditelj kod djeteta svojim primjerom potiče dijete na slobodu i kreativno razmišljanje.

Na primjerima iz života uči ga tzv. logiku srca, donošenje odluka za osobno samovrednovanje, za procjenu postupaka i posljedice koje one donose. Dobro je ponekad i ne uspjeti dijete naučiti da život nije bajka. Roditelji pokazuju djetetu sva svoja raspoloženja i time dijete uči o snazi volje i izdržljivosti, što su sve krize i odricanje da bi dostigli neki cilj. Redovitom komunikacijom roditelj prenosi i optimistični životni stav, spremnost za otvoreno izražavanje osjećaja i poštivanje tuđeg mišljenja.

Nažalost, uočljivo je da današnja djeca nisu uspjela usvojiti te osnovne roditeljske poticaje pa u razredima novih generacija općenito uočavamo ovakvo stanje:
Djeca se slome pri najmanjem opterećenju
Nisu sposobna njegovati prijateljstvo
Nisu sposobna čekati na svoj red
Teško se odriču nečega (moje)
Ne žele davati, ali vrlo često žele uzimati
Zamaraju se sitnicama (zašto je on, ona, gdje idemo, zašto i zbog čega)
Priprema za školu

Škola na jednom mjestu okuplja različite individue (učenike) u jednom razredu. Učitelji se bore kako ostvariti sve zadane zadatke propisane Nastavnim planom i programom i prilagoditi ih učeniku. Ako je pripremljenost učenika za školu zanemarena u bilo kojem od navedenih segmenata, tada svi zajedno imamo problem.


 


Udruga hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono, Sandra Vuk

Evo što ja kao učiteljica prvog razreda predlažem i potičem u svom radu:
Izađite iz stana/kuće i hodajte po kiši, vodi, blatu (dozvolite da dijete bude dijete, ne priča iz priručnika o odgoju)
Slovkajte, stvarajte nemoguće priče koje će kod djeteta razviti smijeh, osjećaj zadovoljstva i sreće
Crtajte priče, olovke ili kreda neka budu u ruci, neka grafomotorika nađe mjesto u vašem svakodnevnom danu (dovoljni su i stari isprintani papiri koje možete donijeti s posla)
Stvarajte zagonetke, ali dopustite da i vaš đak bude učitelj, a vi budite đak, da vidite kako je ponekad teško biti đak osam sati dnevno i da i posao đaka prvaka nije nimalo lagan
Učite te male glave da život nije crn ili bijel, da ponekad neće biti pravedan prema njima, ali da uvijek trebaju promisliti prije nego nešto naprave ili se požale

U razredu nas ima puno, puno više nego u roditeljskom domu i zato učitelju treba vrijeme za svakoga i treba se naučiti strpljenju, trebaju pomoći, a ne odmoći svom učitelju /učiteljici.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju